Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Buddy moet buitenlandse studenten wegwijs maken

Aan de Thomas More hogeschool zitten vandaag 54 internationale studenten. Om hen wegwijs te maken, zowel [...]

28/10/2013

Dronken student steekt hoofd klem in hek

Een Maastrichtse student is erin geslaagd na een nachtje stappen zijn hoofd klem te steken in een hek [...]

25/10/2013

Britse studenten in populaire naaktkalender

Studenten van de universiteit in het Britse Coventry hebben het wereldnieuws veroverd nadat ze een roeitocht [...]

25/10/2013