Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo maak je een fietsslot open met een smartphone

Binnenkort hoef je niet meer te sukkelen met sleuteltjes of cijfercombinaties om je fietsslot open te [...]

24/10/2013

Nog nooit zoveel Erasmussers

In het academiejaar 2011-2012 trokken niet minder dan 4.001 Vlaamse studenten naar het buitenland in [...]

23/10/2013

Leuven maakt zich op voor 24-urenloop

Op 22 en 23 oktober laat LOKO de Leuvense studenten zweten tijdens de 24-urenloop, die dit jaar al aan de [...]

18/10/2013