Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat schuilt daar in het struikgewas?

Wie dronken is, doet rare dingen. Dat bleek ook in de nacht van dinsdag op woensdag, toen de Leuvense [...]

28/03/2013

“1 student op 3 moet naar het buitenland”

Nog te weinig studenten kiezen voor een buitenlands avontuur, vindt Vlaams minister van Onderwijs Pascal [...]

28/03/2013

Vlaamse specialisatiestudies voor geneeskunde zijn niet goed genoeg

Een professionele commissie die de specialisatieopleidingen voor artsen onder de loep nam, oordeelt [...]

27/03/2013