Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten mogen wapen bijhebben maar dansen is verboden

Studenten van De Amerikaanse Liberty University, de grootste Amerikaanse universiteit die verbonden is [...]

05/04/2013

Studietoelage automatisch toegediend vanaf 2014-2015

Vanaf het academiejaar 2014-2015 zullen rechthebbende studenten automatisch een studietoelage krijgen [...]

05/04/2013

Studenten organiseren gigantisch galabal in Gent

Op zaterdag 11 mei vindt in Flanders Expo een gigantisch galabal plaats. De locatie biedt plaats aan [...]

05/04/2013