Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lessen in droomschool starten pas om 10 uur

In de UCL Academie in hartje Londen begint de eerste les pas om 10 uur ’s ochtends. Studenten kunnen [...]

18/03/2013

Student leent 100 euro tegen 16 miljoen percent rente

De Britse student Adam Richardson had dringend geld nodig door zijn alcohol- en cannabisverslaving en [...]

18/03/2013

Nieuwe Faculty STARs aan de KU Leuven

KU Leuven organiseert voor het tweede jaar op rij het project Faculty STARs. Uit een heleboel studenten [...]

17/03/2013