Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe hype is uitgestelde koffie

Afgelopen weekend werd het fenomeen van ‘uitgestelde koffie’ plotseling via facebook een [...]

02/04/2013

Studenten ontwerpen unieke fietstas

Vijf studenten Industrieel Ingenieur aan de Karel de Grote-Hogeschool in Hoboken ontwierpen Ployo, een [...]

02/04/2013

School schenkt studente 41.7 miljoen dollar

In het Amerikaanse Connecticut heeft studente Cara Munn een schadevergoeding van niet minder dan 41,7 [...]

29/03/2013