Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Dubbel zoveel studenten moeten op Erasmus”

Hoewel meer en meer studenten geïnteresseerd zijn in een buitenlands avontuur met Erasmus, Leonardo da [...]

24/11/2011

Snorren voor het goede doel

Opvallend veel snorren bij de studenten van de Time MBA-opleiding aan de Vlerick Management School Leuven. [...]

23/11/2011

Het Koninklijk Vlaams Rechtsgenootschap (VRG), de oudste studentenclub van Leuven, krijgt het woord

  Over welke opleidingen ontfermt de club zich?   Rechtsgeleerdheid Wat is jullie stamcafé? Huis [...]

22/11/2011