Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dagboek van een Leuvense student: Een buitenlands avontuur

De dagen worden steeds donkerder, het kwik daalt enkele graden onder nul en het Leuvens nachtleven verliest [...]

15/11/2011

60 pornoactrices op studentenkot

In Oekraïne is de politie onlangs binnengevallen in een niet zo alledaagse 'studentenwoning'. Maar liefst [...]

15/11/2011

Tabasco trakteert op gratis pizza

Lust jij een heerlijke slice pizza? Vast wel, en dan weet je ook dat die nog lekkerder smaakt met een [...]

10/11/2011