Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentenclub De Flamingo’s bekijkt alles door een roze bril

    In welke studentenstad zit de club? Antwerpen   Over welke opleidingen [...]

25/11/2011

Studente zit geklemd in wasrek

In de Britse stad Derby heeft een 18-jarige studente de hulp van de brandweer ingeroepen, omdat ze al [...]

25/11/2011

K.U.Leuven verwelkomt 40.000ste student

Roel Van Beeumen is de 40.000ste student die zich dit academiejaar inschrijft aan de Katholieke Universiteit [...]

24/11/2011