Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dagboek van een Leuvense student: seks in de bib

In iedere student schuilt wel een nerd en dus heeft elke faculteit zijn eigen, eeuwenoude, stoffige bibliotheek. [...]

22/11/2011

7 op 10 studenten te lui om fietslicht aan te steken

Elke week krijgt Turfsmurf Pieterjan in het Radio 1-programma Peeters & Pichal de opdracht iets te [...]

21/11/2011

GUIDO.BE site van het jaar?

Ook dit jaar kiest Clickx de site van het jaar en guess what…? Guido.be is genomineerd!   Een [...]

19/11/2011