Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Teleblok helpt studenten ontstressen

De vorige examenperiode lijkt nog maar net gedaan, maar toch komen die zomerexamens alweer heel dichtbij. [...]

18/05/2011

Dagboek van een eerstejaars: Een vibrerende redding

In tegenstelling tot wat verscheidene media beweerden, vond ik het wel een goed idee om afgelopen week [...]

17/05/2011

Voorbereidingsjaar voor Antwerpse eerstejaarsstudenten?

Op je 18e kiezen wat je wil gaan studeren, het is voor velen een moeilijke beslissing. Volgens de rector [...]

17/05/2011