Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kramersplein in Gent krijgt nieuwe kansen

Het Kramersplein, de nogal grijze en kale parking die de Overpoortstraat en de Kantienberg van mekaar [...]

11/05/2011

Jarige balpen

  De balpennen van Bic zijn zestig jaar oud, en dat wordt gevierd met een aantal Limited Editions. [...]

11/05/2011

Dagboek van een eerstejaars: Drie maanden zorgeloze vakantie

Nagels die zienderogen korter werden, plukjes haar die spontaan begonnen uitvallen en studenten die humeurig [...]

10/05/2011