Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zomerse smeerkaas

  De lichte smeerkaas van Philadelphia heeft bij zijn zomereditie gekozen voor de Mediterrano, met [...]

12/05/2011

UPDATE: Studente verkoopt maagdelijkheid voor 50.000 euro

Zondag werd de maagdelijkheid van de 20-jarige Antwerpse studente Noëlle verkocht aan een man die 50.000 [...]

12/05/2011

KULeuven plant blokplaats voor studenten

Steeds meer studenten hebben andere blokkende studenten rondom zich nodig om de blokperiode door te komen. [...]

12/05/2011