Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Boeken: Code 37

  Bij het eerste seizoen van de VTM-politieserie Code 37 hoorde een boek, en dat heeft niet slecht [...]

14/05/2011

Hasselt showt jong talent in Pop-Up-winkels

Hasselt is de laatste jaren een stad die zich wil profileren als hip en cultureel. Gisteren stelde Hasselt [...]

14/05/2011

Studenten Plantijn Hogeschool kamperen aan MAS

Vijftien journalisten in spe hebben hun tenten opgeslagen aan het spiksplinternieuwe Museum aan de Stroom, [...]

13/05/2011