Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Barbie uit Oh Oh Cherso stapelverliefd

Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit de realityshow Oh Oh Cherso, beweert dat zij de liefde [...]

18/03/2011

Studenten PHL swingen in popsong

Laatstejaarsstudenten van de Provinciale Hogeschool Limburg zijn trots op de veelzijdigheid van hun school [...]

18/03/2011

21-jarige maakt Mechelse brandweer wijs dat hij Humo-reporter is

De 21-jarige Kevin V.H. besloot om een eigen draai aan het televisieprogramma ‘Basta’ te geven en gaf [...]

18/03/2011