Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student ontdekt dat docente een ex-pornoster is

Jarenlang kregen leerlingen van een middelbare school in het Amerikaanse St. Louis les van de 38-jarige [...]

09/03/2011

Piet Huysentruyt zet Hans Otten te ‘kakken’

Nadat Hans Otten in ‘Bananasplit’ een grap uithaalde met Piet Huysentruyt, kreeg hij ook zelf de volle [...]

09/03/2011

Dagboek van een eerstejaars: Ik dronk liters bier en liet me dopen

Iedere student is er stiekem toch een beetje jaloers op: studenten uitgedost met erelint die trots de [...]

08/03/2011