Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Miljonair betaalt pizza met bankkaart van arme student

Toen een Amerikaanse welgestelde tandarts op de parking van een winkelcentrum een kredietkaart van een [...]

10/03/2011

Rechtenstudenten KU Leuven triomferen in pleitwedstrijd

De studenten fiscaliteit van de KUL mogen zichzelf met trots de beste pleiters noemen. Ze behaalden niet [...]

10/03/2011

75-jarige is oudste studente van het land

Verslaafd aan studeren? Het kan wel degelijk. De 75-jarige Marie-Hélène De Spiegleer studeert al 23 jaar [...]

09/03/2011