Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse studenten meten festivalweide op

Op 15, 16 en 17 april vindt de tweede editie van ‘Once Upon A Festival’ plaats in Laarne. Enkele tweedejaarsstudenten [...]

12/03/2011

Gezocht: de coolste studentenclub van Antwerpen

Ook dit jaar gaat EXIT, het jongerenprogramma van de Antwerpse regionale televisiezender atv, op zoek [...]

11/03/2011

Alsmaar minder eerstejaars slagen

Studenten die aan het hoger onderwijs beginnen, denken tegenwoordig in termen van credits en niet in [...]

11/03/2011