Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Véronique De Kock laat trots beha zien

Véronique De Kock was vrijdagavond in de Triumph-winkel op de Antwerpse Meir te bewonderen in een wel [...]

14/03/2011

Gentse studenten geven bloed

Van maandag 14 maart tot donderdag 17 maart vindt de actie ‘Bloedserieus’ plaats aan de Gentse universiteit, [...]

14/03/2011

KU Leuven strandt binnen top-90 in reputatielijst

De universiteit van Harvard in de VS prijkt aan de top in een lijst van universiteiten met de beste reputatie [...]

13/03/2011