Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examentip: neem kauwgom mee

Net voor je examen nog vlug je samenvatting doornemen? Doe gerust, maar neem ook een kauwgom, want uit [...]

24/01/2020

11 momenten die elke student meemaakt tijdens de examenperiode

Wanneer je wekenlang tussen die vier muren opgesloten zit, begin je soms rare dingen te doen. Elke student [...]

23/01/2020

Universiteit maakt studenten dik(ker)

Studenten komen aan de universiteit gemiddeld 3,6 kilo bij. Dat blijkt uit een onderzoek van de VUB, [...]

22/01/2020