Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De laatste checklist voor je examen

De ultieme checklist om te leren studeren kreeg je onlangs mee. Om op het examen zelf niet door de mand [...]

03/01/2020

Dit zijn (niet) de beste blokmethodes

Aan de Amerikaanse Kent State University heeft professor John Dunlosky gedurende een lange periode tien [...]

02/01/2020

Deze 20 ‘hacks’ helpen je bij het blokken

Het blijft je ieder jaar een raadsel hoe je al die leerstof in je hersenen gestampt krijgt en probeert [...]

30/12/2019