Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Harley Davidson zoekt stagiairs voor een USA-roadtrip

"Haat je het idee dat je 40 uur per week in een met TL-lampen verlichte kamer moet spenderen? WIl [...]

03/05/2018

Student dient per ongeluk het verkeerde bestand in en oh boy, ‘t is gênant

Stressmomenten van een gemiddelde student, in volgorde van stresslevel: je rekeningsaldo bekijken op [...]

01/05/2018

Skip die examens, je kan nu vetbetaald worden om rond te reizen met je bestie

Fok de blok? Fok de blok! Waarom jezelf een maand opsluiten met je cursussen als je ook gewoon tegen [...]

29/04/2018