Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Temptation-Island krijgt spin-off

Dat we de meelijwekkende acties van de hopeloze temptation-verleiders gaan missen na afloop van dit [...]

21/04/2018

Deze zomer een weekendje les volgen op Zweinstein? Het kan!

Stiekem na al die jaren nog aan het wachten tot een reus je voordeur binnenstormt met de woorden “Yer [...]

20/04/2018

Vrijdag = Temptation-dag op Twitter: aflevering 13 in 13 tweets

Oh yes, ‘t is vrijdag, de zon schijnt en de Temptationtweets stellen weer niet teleur. Een supersneaky [...]

20/04/2018