Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Klaar voor de Big Jump 2018?

Een kleine sprong voor jou, een Big Jump voor proper water. Want oké, naar de maan vliegen is [...]

23/04/2018

Fiets jezelf in de prijzen!

Dat fietsen gezond, beter voor je portemonnee en goed voor een strakke kont is, weet je natuurlijk al [...]

23/04/2018

Met deze gin- en bellini-ijsjes ben je helemaal zomerproof!

Een glaasje bellini of een stevige gin & tonic? Daar zeggen we in deze beklemmende temperaturen [...]

21/04/2018