Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente gaat uitdagingen aan om reis te kunnen betalen

Gras eten, vodka uit een vuile sok drinken en met een watermeloen als helm naar de les. Klinkt als een [...]

19/04/2018

Amper 1 student op 4 geïnteresseerd in het milieu

We posten graag eindeloos onze #wanderlust-foto’s van Ijsland, Zweden, Australië of andere [...]

19/04/2018

Kerel stuurt vriendin 6 regels voor cinemadate... en gaat viraal

Dilemma. Je hebt de dagen afgeteld tot jouw favoriete film ein-de-lijk in de cinemazalen speelt en wil [...]

18/04/2018