Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente stript bij thesisverdediging na opmerking prof

Letitia Chai, een laatstejaarsstudente aan de Cornell University in New York, kreeg tijdens een repetitie [...]

14/05/2018

Waarom jij vanavond je vriendinnen op een rondje moet trakteren

Geld maakt niet gelukkig, geld uitgeven wel. Klinkt een beetje als een slogan die je shopaholic tante [...]

09/05/2018

5 wekkers die zelfs hardcore slaapkoppen uit hun bed krijgen

​Je bed is je beste vriend en ‘s ochtends uit die heerlijke lakens kruipen, kan o zo pijnlijk [...]

07/05/2018