Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gezocht: Belgisch kampioen meeuwenschreeuwen

Nee, dit is geen mop. Er is een nieuw Belgisch Kampioenschap en je hebt er 0,0 sportief talent voor [...]

12/03/2018

Netflix-hack: eindelijk je continue watching lijst leegmaken

Na eindeloos aandringen van je vrienden dat Orange Is The New Black “echt wel een keigoeie serie [...]

11/03/2018

10 leerkrachten die hun studenten op epische wijze beetnamen

Dat leerkrachten en profs een zware job hebben, hoeven we je niet te vertellen. Zij zijn nu eenmaal degene [...]

10/03/2018