Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Glitterbier: alsof Tinkerbel herself erin geplast heeft

Geef maar toe dat je als vrouw wel eens kan genieten van een goeie frisse pint, maar je liever een elegant [...]

05/03/2018

Blijven Megan en Kevin dan toch samen na hun Temptation-avontuur?

Tussen alle ‘Timtation’-ergernissen door, zijn we stiekem allemaal wel aan het rooten voor [...]

05/03/2018

17 dingen die je gegarandeerd herkent als je wijsheidstanden getrokken zijn

1. Je wordt wakker en denkt meteen "amai, was dat het?" 2. Je hebt ongelofelijk veel [...]

03/03/2018