Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze kerel bouwde een minuscuul huisje omdat hij het kotleven beu was

Ben je het beu om net als Harry Potter in een bezemkast van 3 vierkante meter te leven en iedere dag [...]

26/02/2018

Vero: hét nieuwste social media platform waarover iedereen het heeft

Social media platform Vero bestaat al enkele jaren maar kende nooit een groot succes. Tot nu dan toch, [...]

26/02/2018

Dit meisje werd op een geniale manier getrolled door haar moeder

Je bed is je beste vriend en elke week in die ene les om half 9 geraken, verdient een medaille. Hoe [...]

26/02/2018