Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 Instafamous pets die je gewoon moét volgen

1. @juniperfoxx:   Op dit account volg je het leven van twee ultra-schattige vosjes en hun [...]

07/03/2018

13 tweets die aantonen dat Blind Getrouwd dramatischer is dan Temptation Island

Je innerlijke drama-llama voeden met de armzalige porties tragedie die Temptation Island met zich meebrengt, [...]

06/03/2018

Er bestaan nu wijncondooms en je gaat ze sowieso willen hebben!

Nee, het is niet wat je nu denkt. Deze condooms zijn niet bedoeld voor de avonden waarop je Tinder Superlike [...]

06/03/2018