Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze kerel woont al 22 jaar in een next level strandkasteel

Wakker worden met de zee aan je voeten, het zand tussen je tenen en op hoop van zege geen vogelpoep [...]

24/02/2018

Snapchat krijgt zware klap door welgeteld één tweet

Na de nieuwe Snapchat-update van begin deze maand, ondertekenden al meer dan 1 miljoen gebruikers een [...]

23/02/2018

Twitter doet van Irritation Island

Er zijn nog zekerheden in het leven. Na een behoorlijk saaie vijfde aflevering van Temptation Island, [...]

23/02/2018