Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Toblerone ijslolly’s: dé guilty pleasure voor komende zomer

I scream, you scream, we all scream for ice cream! Nu de dagen wat langer worden en de zon zich al wat [...]

19/02/2018

Drie mannen en hun hilarische poging om de skilift te nemen

Hoe gemakkelijk de atleten op de Olympische Winterspelen het ook doen lijken, we zijn niet allemaal [...]

19/02/2018

De ultieme manier om iemand te overtuigen een hond te adopteren

Als dierenvriend ken je het ongetwijfeld. Dagen, weken, maanden of zelfs jaren aan je ouders (of vriend) [...]

18/02/2018