Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Nachtkoerier: Nachtwinkel op twee wielen levert overal in Gent

Hang je met vrienden op kot languit Netflix te kijken en hebben jullie zin in een late night snack? [...]

18/02/2018

Valt je jaar niet meer te redden? Ga werken op de Disney cruise!

Vielen de examenresultaten van het eerste semester pittig hard tegen en zou je liever zonnebaden op [...]

17/02/2018

De grappigste tweets en memes over #temptationisland

Als er iets is waarover het toegestaan is om openlijk te spotten, dan is het wel Temptation Island zeker? [...]

16/02/2018