Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bizar reisverhaal? Verdien er 250 euro mee!

Dat het leuk was, je veel gezien hebt en je geamuseerd hebt: we know, we hebben je Instagram gezien. [...]

16/02/2018

Betaald worden om FIFA te spelen: het kan!

Goed nieuws voor gamers die standaard al hun vrienden verslaan in een potje FIFA: je kan er nu ook geld [...]

15/02/2018

Twitter staat op z’n kop: Heeft een strootje één of twee gaten?

Je kent het wel, de conversaties die je met je vrienden aangaat, kennen verschillende fases. Het begint [...]

14/02/2018