Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit is hét accessoire voor elke wijnaddict

Op een feestje kom je altijd handen tekort, toch? Met een hapje of twee, drie in je handen en soms nog [...]

29/07/2017

De perfecte film voor mensen met insomnia

Aangezien La La Land een immens success was, hoeft het niet te verwonderen dat de remakes op deze kaskraker [...]

29/07/2017

THE HORROR: Je kan nu babysitten op Annabelle uit The Conjuring

Fans van horrorfilms worden vanaf heden serieus uitgedaagd: je kan sinds kort immers babysitten op Annabelle, [...]

28/07/2017