Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Win 5 duotickets voor Ice Mountain Adventure Park

Zin in een dagje eindeloos plezier voor je, eventueel, terug je boeken moet induiken voor die lastige [...]

25/07/2017

Vanaf nu kan je gratis logeren in Frankrijk

Nog geen reisje op de planning staan omdat je ietwat krap bij kas zit? Geen probleem. Waarom ga je niet [...]

24/07/2017

Deze bankkaart is perfect voor big spenders

Een student heeft een bijzonder origineel concept ontwikkeld, namelijk een interactieve kredietkaart [...]

24/07/2017