Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

School schakelt hulp in van 100 graffiti artiesten en het resultaat is fenomenaal

Geef toe: de meeste scholen zien er best saai uit. Veilige, homogene kleurtjes en inspiratieloze designs [...]

26/07/2017

Gratis massages tijdens tweede zit

Het wordt jammer genoeg stilletjes aan tijd om aan die verdraaide tweede zit te beginnen denken. Studeren [...]

25/07/2017

Dit is Sammy, de universiteitskat

Jammer genoeg bestaat het leven van de gemiddelde student niet enkel uit feesten tot de zon terug opkomt [...]

25/07/2017