Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Van deze studies hebben studenten achteraf het meeste spijt

De juiste studierichting kiezen is niet altijd evident. Niet alleen moet je behoorlijk snel - in je [...]

26/07/2017

Roze Gin is vanaf nu een ding!

Schitterend nieuws voor de Gin & Tonic-liefhebbers alsook voor die van de kleur roze. Het Britse [...]

26/07/2017

School schakelt hulp in van 100 graffiti artiesten en het resultaat is fenomenaal

Geef toe: de meeste scholen zien er best saai uit. Veilige, homogene kleurtjes en inspiratieloze designs [...]

26/07/2017