Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit Twitteraccount onthult de échte naam van tientallen items

Hou je van 'bagelzaadjes' overgoten met 'een sausje van ontbijtgranen' als ontbijt? [...]

22/07/2017

Op dit eiland kan je eindeloos met puppies knuffelen

Een tropisch paradijs is op zich al zalig maar wat kan je doen om het net dat tikkeltje zaliger te maken? [...]

22/07/2017

Nieuwe studies tonen een heel positief gevolg van koffie aan

Ben jij ook niet te genieten zonder een schuimende cappuccino of een sterke espresso bij het ochtendgloren? [...]

20/07/2017