Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze vrouw maakte een meeneemmatras

Treinzetels zijn ongemakkelijk en smerig, gras is vochtig en rechtstaand dutten is vrij onmogelijk. [...]

09/06/2017

Nu kan je aperitieven met je huisdier

Soms hebben we zin in een aperitiefje, maar geen zin in de sociale rompslomp die daar altijd bij komt [...]

09/06/2017

Met een Samson & Gert shirt klaar voor de festivalweide?

Samson & Gert is en blijft hot en niet alleen bij kleine snotneusjes. Twintigers houden ook nog [...]

08/06/2017