Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

9 manieren om muggen weg te houden

Ah, muggen. De kleine zoemende beestjes halen overal ter wereld het bloed van onder mensen hun nagels. [...]

03/06/2017

Deze software identificeert afgeleide studenten in de les

Dagdromen en eindeloos scrollen op Facebook tijdens de les zal op de Franse universiteit Paris School [...]

03/06/2017

Hoe het voelt om met Zac Efron te kussen

Midden juni verschijnt de nieuwe film Baywatch in de Vlaamse filmzaal, een film gebaseerd op de legendarische, [...]

02/06/2017