Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit genie gebruikte een drone om zijn eten te laten leveren

De moderne technologie blijft ons elke dag opnieuw verbazen. Combineer dat met de creativiteit van hongerige [...]

01/06/2017

Zo houd je het hoofd koel op warme zomerdagen

Voel je je ondertussen als een gebraden kippetje in die warme kotkamer? We weten het, blokken op warme [...]

01/06/2017

Hier koop je een opblaasbare bar voor in het zwembad

Oké, het is dan wel nog volop blok, investeren in je zomergeluk kan en mag vanaf nu. Heel binnenkort [...]

01/06/2017