Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Professor geeft een bizarre studeertip

Studenten zijn op dit eigenste moment al blokkend aan het afzien, aan het doodgaan op een examen of [...]

31/05/2017

Brusselse universiteit “wil décolletés zien”

Verdorie toch, wat is dat de laatste tijd met alle verhalen rond ongepast gedrag naar vrouwen? Nu laait [...]

30/05/2017

Kauwgom is niet goed voor de seks

Slecht nieuws voor wie al eens graag knabbelt op een kauwgom. Blijkbaar is het geen goed idee om er [...]

30/05/2017