Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De beste manier om pizzarestjes op te warmen

Avondje pizza gegeten, maar door een bizarre reden de laatste stukken niet opgegeten? Dan eet je die [...]

18/04/2017

Spelen op afstand met je hond of kat doe je zo

Blinkende oogjes, een niet-geaaide vacht en de gedachte dat je huisdier eenzaam is, we horen je hart [...]

17/04/2017

Shake cocktails met je speeddate

Een lief opdoen terwijl je je eigen cocktails maakt als een vlotte barman/-vrouw? Dan kan nu dankzij [...]

17/04/2017