Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 dingen die alleen een brildrager herkent

De brildrager krijgt het zwaar te verduren: niet alleen is je gezichtsvermogen minder dan andere mensen, [...]

19/04/2017

Zo ontwijk je de ‘gelezen’-melding op Facebook Messenger

Of je je nu cool wilt voordoen bij een nieuwe vlam of een ongemakkelijke conversatie wilt ontwijken, [...]

19/04/2017

Vlieg naar New York aan een spotprijs

Vliegtuigmaatschappij Ryanair doet onze monden voor een zoveelste keer openvallen met haar laatste stunt. [...]

18/04/2017