Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Met deze hack heb je altijd prijs bij grijpmachines

Net naast een knuffel of andere prijs van de grijpmachine grijpen, dat staat hoog in de lijst “meest [...]

15/04/2017

Blijkbaar moeten we zout in onze koffie doen en geen suiker

Er gaat niets boven dat eerste, hemelse slokje koffie van de dag. Sommigen voegen suiker toe aan hun [...]

15/04/2017

10 retro technologiegadgets die je sowieso herkent

De goeie oude tijd waarin je gsm langer dan twee jaar overleefde en je jouw computer nog niet in je [...]

15/04/2017