Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eindelijk: een gemakkelijke manier om een sinaasappel te pellen

Een sinaasappel is gezond en zit boordevol vitamines. Het fruit is als een mini-fruitsapje dat je overal [...]

13/04/2017

Een Kurkdroog ritje met Lisa van Temptation Island

Gisteren was de allerlaaste aflevering van Temptation Island op tv, maar voor de kandidaten ligt het [...]

13/04/2017

Vanaf nu kan je dit bier ook vers van de tap drinken

Begin maar al aan te schuiven aan de toog van jouw favoriete café, want het zal daar heel wat [...]

12/04/2017