Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Testen: het gin & tonic- paasei

We hebben al Oreo-eitjes van Milka, eitjes met banaan en allerlei andere lekkere vullingen, maar nu [...]

14/04/2017

Dit hebbedingetje van de jaren ’90 is terug!

Maak je klaar voor een nostalgische wervelwind, want onze favoriete virtuele huisdiertjes maken een [...]

14/04/2017

Met deze voeding word je evengoed wakker als met een kopje koffie

Uit bed rollen en naar dat eerste kopje koffie van de dag grijpen, het is een ritueel van veel studenten. [...]

14/04/2017