Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De grootste beiaardcantus ter wereld... in België!

Wie wil, kan tijdens Tournée Minérale een maand lang alcoholvrij leven, maar in maart [...]

24/03/2017

Survival of the Student: Hindernissenloop voor studenten

Op woensdag 19 april barst voor de derde keer de strijd los op “Survival of the Student”, [...]

24/03/2017

Zo hoef je nooit meer aan te schuiven in de studentenresto!

Sinds 20 maart hoeven de studenten van Odisee campus Brussel niet meer in de wachtrij te staan in het [...]

23/03/2017