Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Steeds meer studenten kiezen voor vrijwilligersreizen

Naar een land trekken – dichtbij of ver weg, daar de handen uit de mouwen steken bij sociale, [...]

18/03/2017

De beste tweets over Temptation Island

Gisteren gingen de poppen eindelijk aan het dansen op Temptation Island. Erotisch dansen dan nog wel.  Voer [...]

16/03/2017

Opslagruimte van je iPhone vol? Zo maak je makkelijk ruimte vrij

Zit de opslagruimte van je smartphone vol en zit je daarom foto's te wissen? Niet nodig, wij kennen [...]

16/03/2017